fbpx

קורס דמיון מודרך אונליין

קורס דמיון מודרך וכיצד לרתום את הדמיון לטיפול רגשי של ילדים ובני נוער?

קורס דמיון מודרך משולב עם NLP מלמד שיטה מוכחת לטיפול בילדים ובני נוער אשר חווים קשיים רגשיים והביטוי ההתנהגותי משתנה מאחד לשני.

דימיון הוא עולם ומלואו וחלק אינטגרלי של היומיום של ילדים ובני נוער. שם הם פוגשים את הפנטזיות שלהם, חולמים, ומנסים להתמודד עם רגשות. מבמהלך קורס דמיון מודרך ו-NLP בהצמחות ילדים ונוער נלמד איך להוביל אותם על מנת שיוכלו ליצור דימוי של עולמם הרגשי. אותו עולם רגשי שעד כה היה עבורם אינסופי, פתאום רוקם עור וגידים והופך למרחב שניתן להתחיל לנהל אותו, שלב חשוב ומשמעותי אשר מאפשר להם להפוך להיות אקטיביים במקום שהיו פסיביים.

מהו דמיון מודרך ומה כולל קורס?

דמיון מודרך הוא טכניקה יעילה המשמשת כדי לגשת לפוטנציאל היצירתי שלך ולפתוח את כוח הדמיון של כל אדם. זהו כלי רב עוצמה לצמיחה והתפתחות אישית, שעוזר ליצור חיים טובים יותר. קורס דמיון מודרך כולל בדרך כלל טכניקות הדמיה יצירתית, כגון מדיטציה מודרכת, ודמיון חופשי. זה כולל גם תרגילים שעוזרים לילדים ונוער לחקור את העולמם הפנימי ולהתחבר לעצמם ברמה עמוקה יותר ולתת מענה לחסכים הרגשיים שהם חווים. בעזרת הטכניקות הללו, ניתן ליצור שינויים של דפוסים אשר נוצרוברובד של התת מודע ובכך לאפשר לכל ילד ונער לבטא את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.

קורס דמיון מודרך ו-NLP אונליין בהנחיית דוב רויטמן

קורס דמיון מודרך ו-NLP בתהמחות בילדים ונוער מספק למנחים ומטפלים שיטת עבודה עם התחלה, אמצע וסוף, עם  הכלים הדרושים להם כדי להבין טוב יותר את מצוקתם ולהגיע לתוצאות בזמן קצר. באמצעות קורס NLP, מטפלים לומדים כיצד לזהות את הקשיים לסוגיהם השונים של של המטופלים על מנת לטפל בצורה יעילה יותר בלקוחותיהם. באמצעות הכשרה זו, מטפלים ומנחים מקבלים הבנה מעמיקה יותר של הסיבות הבסיסיות להתנהגויות מסוימות וכיצד לטפל בהן בצורה הטובה ביותר. בנוסף, קורסי NLP מספקים למטפלים את ההזדמנות לחדד את כישורי התקשורת שלהם, ומאפשרים להם לתקשר טוב יותר עם המטופלים הצעירים שלהם כדי לעזור להם להגיע לתוצאות חיוביות.. ניתן להתחיל את המסע שלך כמטפל בילדים ונוער היום ולהיות מנחה מוסמך עם קורס דמיון מודרך ו-NLP מקוון!

ללמוד דמיון מודרך היתרונות של למידה אונליין מול למידה פרונטלית

עבורנו תהליך הלמידה יותר חשוב מתכני הקורס עצמם. אנו מאמינים בלמידה התפתחותית המאפשרת למצות 100% מהתכנים הנלמדים לאורך זמן. זה בדיוק כמו לקרוא ספר או לצפות בסרט יותר מפעם אחת –  כל פעם יש תובנות חדשות בהתאם להתפתחות האישית והמקצועית בכל רגע נתון.

לימודי NLP דגיטלי בשילוב קורס דמיון מודרך

קורס NLP דיגיטלי נבנה מבעוד מועד לאפשר למידה התפתחותית לאורך הזמן ולאפשר למשתתפים בו להיחשף לשיטת לימוד עתידנית. רוב המשתתפים בקורס הם אנשים עם ידע קודם ב-NLP ואנשי מקצוע מתחומים אחרים אשר מעוניינים להתמחות בהנחיית ילדים ובני נוער ולהוסיף לעצמם שיטה מוכחת לעזור לילדים ובני נוער להתמודד עם אתגרים רגשיים בזמן קצר.

היתרונות של קורס דמיון מודרך ו-NLP בהצמחות בילדים ונוער באינטרנט

השיטה הנלמדת בקורס לא נוצרה בניסיון לתרגם את ה-NLP למבוגרים ולבני נוער. אלא היא תוצר של מחקר מודלינג המבוסס על הצלחות בפועל בשטח.

שיטה עם התחלה, אמצע וסוף המאפשרת לנהל סדרות מפגשים קצרות מועד ויעילות עם ילדים ובני נוער.

השיטה הנלמדת במהלך הקורס לא רק שנותנת מענה לאתגרים שילדים ובני נוער מביאים, אלא גם מקנה להם כלים לכל החיים.

במאמר זה, נדון ביתרונות ובחסרונות של קורס דמיון מודרך מקוון, וכן כיצד להגדיר מערך הדמיה יעיל על מנת להפיק את המרב מהחוויה שלך.

רכישת ביטחון בקורס דמיון מודרך/ויזואליזציה ו-NLP

השיטה הנלמדת בקורס מספקת מדד כמותי להתקדמות ילדים ובני נוער לעבר השגת היעדים שהציבו לעצמם , מקנה כלים ופעילויות לפתח את עולמם הרגשי של ילדים ובני נוער.

והחשוב ביותר היא קבלת ליווי אישי ומשוב במפגש עם השטח , מה שמקנה למנחה ביטחון בדרך שהוא עובד עם ילדים ובני נוער.

כיצד לבחור את קורס הדמיון המודרך ו-NLP בהצמחות בילדים ונוער

כדי להבטיח את ההצלחה של קורס NLP דיגיטלי, חשוב לשים לב לשלוש נקודות חשובות:

  1. שהמרצה המעביר את התכנים רכש נסיון לאורך השנים בטיפול בילדים ונוער בעזרת NLP ויכול לתת מענה לסוגיות שעולות במהלך סדרת מפגשים עם ילדים ובני נוער
  2. שהמשתתפים בקורס מקבלים ליווי ומשוב אישי ביישום של התכנים בפועל בשטח
  3. שלאחר סיום הקורס יש לבוגרי הקורס מסדרת מקצועית להתייעצות בסוגיות שעשוים לפגוש בעת טיפול בילדים ונוער בעזרת דמיון מודרך ו-NLP.

טיפים למקסום התוצאות שלך מלימוד קורס דמיון מודרך ו-NLP באינטרנט

על מנת למקסם את הלמידה ולקבל את ההסמכה בזמן הקצר ביותר אנו ממליצים להתחיל את הסטאג’  (קיום של 12 מפגשים עם ילד/ה, נער/ה) לאחר השלמה של שיעור 5 של הקורס.

כך הלמידה היא מעשית ומאפשרת למשתתפים בקורס הבנה עמוקה ופרקטית של התכנים

קורס התמחות NLP בילדים ונוער – דיגיטלי – ref

אודות הקורס

קורס התמחות NLP בילדים ונוער – דיגיטלי – fv

אודות הקורס

סדנת שיווק לבוגרי הקורסים והסדנאות שלנו

אודות הקורס

סדנה לקות בוויסות והפרעות קשב – NLP לילדים ובני נוער

אודות הקורס
054-2900-110
צרו קשר