דימוי וערך עצמי, של כל אחד, מתבססים על יכולות שאנו יכולים להביא לידי ביטוי בעת ביצוע מטלות שונות. על כמה וכמה אצל ילדים ובני נוער. כשאנו באים להעלות את הדימוי והערך העצמי ומבקשים מילד או נער למנות את היכולות שהוא עושה בהן שימוש ביומיום בעת ביצוע מטלות שונות, זה עשוי לתרום אפילו לרגע קט לעליה בערך ובדימוי העצמי. אך ההשפעה הרבה יותר חזקה ונמשכת לאורך זמן כאשר הילד או הנער מקבלים שיקוף על יכולותיהם מפיהם של עמיתיהם.

פעילות זו מיועדת  לילדים ובני נוער הזקוקים לפיתוח וחיזוק הערך והדימוי העצמי שלהם.

מטרת פעילות עבודת צוות

  • גיבוש קבוצה על סמך זיהוי חוזקות המשתתפים.
  • להעלות למודעות את הצורך בשימוש היכולות והחוזקות בעת ביצוע מטלות קבוצתיות.
  • חיזוק הדימוי והערך העצמי של המשתתפים.
  • לראות ולהעריך יכולות ומיומנויות שטמונות בי ובאחרים.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה 🙂

Recent Posts

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

4 ימים ago

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…

חודש 1 ago

המראה הפנימית – טכניקה לחיזוק הדימוי העצמי אצל ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…

2 חודשים ago

הגיבור/ה השקט/ה שבי – טכניקה פרטנית לילדים ובני נוער החווים ביישנות

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…

3 חודשים ago

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

4 חודשים ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

5 חודשים ago