הערך העצמי של כל אחד ואחת נוצר מהכישורים, היכולות , תעצומות הנפש והכוחות שאנו מזהים בתוכנו. (המודעות על הפעמים והעוצמות שהם באים לידי ביטוי במהלך חיינו הם אלה שתורמים להגדרה של הערך העצמי שלנו).
לכל אחד ואחת חוויות והתרחשויות התורמות להגברת / הנמכת הערך העצמי. מה שיקבע בסופו האם החוויה תגביר /תנמיך הוא איפה אנו שמים את הפוקוס: בחצי כוס הריקה? או בחצי הכוס המלאה?
הטכניקה הבאה נועדה לתיאום צפיות עם ילדים ובני נוער הסובלים מערך עצמי נמוך, במטרה להסיט את הפוקוס לעבר חצי הכוס המלאה… ליצור דימוי שמטרתו לאסוף ולהכיל את ההתרחשויות והחוויות התורמות להגברת הערך העצמי של ילדים ובני נוער.
מטרת פעילות "השטר שאני"
בהצלחה 🙂
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…
משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…
ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…
View Comments
יופי של פעילות. תודה דוב יקר
טכניקה ממש כייפית ויעילה!!