אני פוגש בקליניקה המון ילדים החווים קשיים חברתיים.  הם מתקשים ליצור קשרים…
הם חווים ביישנות המקשה עליהם לעבור את המחסום וליזום קשר. בזמן האחרון התופעה
הזו מתחזקת כשאני פוגש קבוצות של ילדים, רואה ומרגיש כמה קשה להם להתבטא בקבוצה.
יחד עם זאת כשהם בקבוצה, הרבה מהם עושים את הצעד הראשון לשינוי ומרחיבים את אזור הנוחות שלהם.

הפעילות הקבוצתית "מי אני" מאפשרת לכל משתתף בקבוצה להביע את עצמו ומספקת סביבה מוגדרת ובטוחה לאפשר היכרות
ראשונית מעמיקה יותר מהרגיל ופותחת פתח ליצירת חברויות בין חברי הקבוצה.

מטרות הפעילות "מי אני"

  • לאפשר לכל משתתף להרגיש בנוח במסגרת הקבוצה.
  • לאפשר לכל משתתף להציג את עצמו, במסגרת נוחה ומאפשרת.
  • לתת הצצה על עולמו הפנימי של כל משתתף.
  • לעודד ילדים המתקשים ליצור קשרים לעשות את הצעדים הראשונים ליצירת חברויות.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה  🙂

נפתח מחזור חדש של תכנית לימודים להנחיית ילדים ונוער בעזרת NLP לפרטים ולקביעת שיחת יעוץ לחצו כאן

Recent Posts

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…

2 שבועות ago

"צבעי החרדה שלי" – טכניקה פרטנית להנחיית ילדים ובני נוער

בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…

3 שבועות ago

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…

4 שבועות ago

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

2 חודשים ago

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…

3 חודשים ago

המראה הפנימית – טכניקה לחיזוק הדימוי העצמי אצל ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…

4 חודשים ago