"סולם הערכה העצמית" – פעילות פרטנית

5 שנים ago

ילדים ובני נוער רבים סובלים מדימוי והערכה עצמית נמוכים, אם כתוצאה מדברים שנאמרים להם ע"י הסביבה או כתוצאה של השוואות…

"הטבע של הרגשות" – פעילות פרטנית

5 שנים ago

ימים מאתגרים עוברים על כולנו, ימים המאלצים את כולנו לשנות את שיגרת היום ולהתמודד עם אי-וודאות, שיעמום וניתוק חברתי. מצב…

"הרגש שלי ואני" – פעילות פרטנית

5 שנים ago

זמנים הפכפכים עוברים עלינו, עם המון אי וודאות עבור כולנו ובמיוחד אצל ילדים. מתחילים בי"ס? לא מתחילים? באיזו מתכונת ילמדו?…

מפגש וירטואלי – איך להנחות ילדים ובני נוער באופן וירטואלי?

5 שנים ago

"אין עבודה... אני מיואשת, לאחר גל הראשון של הקורונה כל העבודה בקליניקה פסקה, עכשיו עם פרוץ הגל השני, העבודה ירדה…

הסיפור שלנו – טכניקה קבוצתית

5 שנים ago

תקופה מאתגרת עוברת על כולנו. מנקודת המבט שלי, אחד הדברים שמעלה את הלחץ הוא החוויה של אי הוודאות המשפיעה על…

כועסים ואח"כ מדברים – טכניקה קבוצתית

5 שנים ago

תקופה לא פשוטה עוברת על כולנו. לאחר תקופה ארוכה, נדרשים הילדים ובני הנוער לחזור למסגרות כאשר רבים מהם מפוחדים ולחוצים…

לפרוק רגשות ולתאם צפיות עם ילדים ובני נוער – שיח עם ילדים ובני נוער

5 שנים ago

ימים מאתגרים עוברים על כולנו. ההסגר והבידוד בבית, מעלים מתחים רבים בין בני המשפחה ועלולים ליצור כור היתוך המהווה מקור…

"צבעי הרגשות" – טכניקה פרטנית

5 שנים ago

ימים של אי וודאות גורמים להעלאת פחדים וחרדות באופן כללי ובמיוחד אצל ילדים. חוסר האונים ואי הוודאות "מנהלים" את חיי…

10 ההבדלים בין הנחיית NLP למבוגרים והנחיית NLP לילדים ובני נוער

6 שנים ago

בהנחייה בעזרת NLP קיימים הבדלים מהותיים בין העבודה עם מבוגרים לבין העבודה עם ילדים ובני נוער. בשידור זה, מרכז את…

"כימות רגשות" – טכניקה פרטנית

6 שנים ago

זה לא חדש, ילדים ובני נוער רבים מגיעים אלי לקליניקה וכבר בתחילת העבודה איתם ניתן לזהות את הקושי שלהם בזיהוי…