“הוא היה תלמיד מצטיין, במגמת סייבר! הלך לביה”ס בשמחה והשקיע
בלימודים גם בבית.
מאז שהשיעורים עברו לזום הוא התקשה לקום בבוקר לשיעורים עד שלפני חודש
החליט שהוא לא משתתף בכלל. קיימנו שיחות עם יועצת ביה”ס, עם המנהלת
אך שום דבר לא עוזר! הוא בדיכאון, מסתגר בחדר ומרחם על עצמו”.
אימא של עידן, תלמיד חטיבה עליונה.
מגפת הקורונה שינתה את השגרה של כולנו.
ילדים ובני נוער רבים לא מוצאים את עצמם בשגרת היום החדשה,
שנכפתה עליהם. הדפוסים הלימודיים והחברתיים השתנו מקצה
לקצה וזה פגם במוטיבציה שלהם להתמיד בתחומים אלו.
והשאלה הנשאלת היא איך ניתן לעזור להם להחזיר את המוטיבציה?
ואף יותר רחוק, איך ניתן, להחדיר את המוטיבציה לאלה שלא היה להם?
לצורך כך הקלטתי סרטון, הנותן מענה, כלים ודרך להגברת המוטיבציה בקרב ילדים ובני נוער,
בהסתגלות למצב החדש (המוטיבציה להשתתף בשיעורי זום).
ילדים ובני נוער רבים חווים כעס, יש כאלה שמביעים את כעסם בהתקפי כעס ויש מופנמים…
ילדים ובני נוער רבים חווים פחדים וחרדות לפני השינה ומאז ה-7.10 זה רק הולך וגובר.…
בייחוד בתקופות מאתגרות שבה המצב הבטחוני מעורער, ילדים רבים חווים חוויה של חרדת נטישה. חרדת…
הפרעה קומפולסיבית אובססיבית (OCD), חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. מחשבות אלו מכניסות ילדים ובני…
להיטים קרובות מגיעים ילדים צעירים לקליניקה לעבוד על קשיים רגשיים שהם חווים. תחילת העבודה איתם…
תקופה של מלחמה מביאה המון אי-וודאות וחששות, ילדים ובני נוער נתונים ללחץ רב ופעמים רבות…