לא אחת אנו נתקלים במצבים בהם מגיעים אלינו ילדים עם קשיים חברתיים כאלו ואחרים. קשיים הנגרמים, בין היתר,
בשל חוסר הלימה בין התגובה של הילד לבין הסיטואציה בה הוא נמצא.

הפעילות הבאה מעלה 4 אופציות לשיקוף וחידוד יכולותיו של המונחה אשר לא באות לידי ביטוי במצבים חברתיים כאלה או אחרים ומאפשרת,
מצד אחד, למנחים לבדוק האם קיימת  הלימה בין התגובות לסיטואציות בהן נתקל הילד בחיי היום יום.
ומאידך מעלה למודעות של הילד את חוסר ההלימה במידה וקיימת.

הפעילות טומנת בתוכה שלוש מטרות עיקריות:

  • בניית ראפור עם המונחה.
  • זיהוי אספקטים שונים באישיותו של המונחה.
  • בדיקת הלימה בין תגובות המונחה לסיטואציות בהן נתקל בחיי היום יום.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

Recent Posts

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…

2 שבועות ago

"צבעי החרדה שלי" – טכניקה פרטנית להנחיית ילדים ובני נוער

בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…

3 שבועות ago

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…

4 שבועות ago

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

2 חודשים ago

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…

3 חודשים ago

המראה הפנימית – טכניקה לחיזוק הדימוי העצמי אצל ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…

4 חודשים ago