לא אחת אנו נתקלים במצבים בהם מגיעים אלינו ילדים עם קשיים חברתיים כאלו ואחרים. קשיים הנגרמים, בין היתר,
בשל חוסר הלימה בין התגובה של הילד לבין הסיטואציה בה הוא נמצא.
הפעילות הבאה מעלה 4 אופציות לשיקוף וחידוד יכולותיו של המונחה אשר לא באות לידי ביטוי במצבים חברתיים כאלה או אחרים ומאפשרת,
מצד אחד, למנחים לבדוק האם קיימת הלימה בין התגובות לסיטואציות בהן נתקל הילד בחיי היום יום.
ומאידך מעלה למודעות של הילד את חוסר ההלימה במידה וקיימת.
הפעילות טומנת בתוכה שלוש מטרות עיקריות:
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…
משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…
ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…