לא אחת אנו נתקלים במצבים בהם מגיעים אלינו ילדים עם קשיים חברתיים כאלו ואחרים. קשיים הנגרמים, בין היתר,
בשל חוסר הלימה בין התגובה של הילד לבין הסיטואציה בה הוא נמצא.

הפעילות הבאה מעלה 4 אופציות לשיקוף וחידוד יכולותיו של המונחה אשר לא באות לידי ביטוי במצבים חברתיים כאלה או אחרים ומאפשרת,
מצד אחד, למנחים לבדוק האם קיימת  הלימה בין התגובות לסיטואציות בהן נתקל הילד בחיי היום יום.
ומאידך מעלה למודעות של הילד את חוסר ההלימה במידה וקיימת.

הפעילות טומנת בתוכה שלוש מטרות עיקריות:

  • בניית ראפור עם המונחה.
  • זיהוי אספקטים שונים באישיותו של המונחה.
  • בדיקת הלימה בין תגובות המונחה לסיטואציות בהן נתקל בחיי היום יום.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

Recent Posts

מפת השבילים-הדרך להצלחה משותפת – פעילות קבוצתית לילדים ונוער בהשראת NLP

בני נוער מוצאים את עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם נדרשת מהם תקשורת, תיאום ויכולת שיתוף…

שבוע 1 ago

המגן הקסום שלי – פעילות פרטנית עבור ילדים ובני נוער החווים פחד וחרדה מהזעקות

בימים של חוסר ודאות, פחדים ואיומים חיצוניים , ילדים ובני נוער מרגישים לעיתים חסרי שליטה.…

חודש 1 ago

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים

NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…

2 חודשים ago

"צבעי החרדה שלי" – טכניקה פרטנית להנחיית ילדים ובני נוער

בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…

2 חודשים ago

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים

טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…

2 חודשים ago

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

3 חודשים ago