dav
בזמן האחרון אני חווה גל של פניות ממנחים, שמגיעים לתוצאות נפלאות בקליניקה ורוצים להשפיע יותר, לחולל שינוי וכמובן גם להגדיל את ההכנסות שלהם, באמצעות חשיפה לכמה שיותר ילדים.
המנחים מתייעצים איתי על הגשת תכניות לסדנאות במשרד החינוך, במסגרת תכנית הכלה והשתלבות, כאשר השאלה העיקרית שנשאלת היא: איך ניתן להעביר טכניקות של NLP לקבוצה?
ואני מוצא את עצמי, פעם אחר פעם, חוזר על אותם הסברים: איך ליצור סדנאות אפקטיביות ומשנות חיים.
מציין שוב ושוב את כל השלבים הקריטיים שעושים את ההבדל והופכים את החוויה של טכניקה קבוצתית – לעבודה רגשית אפקטיבית.
היום בחרתי שהידע הזה יהיה זמין לכל מי שעוסק ב-NLP ורוצה להעביר טכניקות לקבוצות. יצרתי הדרכה של 6 פרקים שמפרטת את כל השלבים הדרושים בכדי להמיר טכניקה פרטנית לקבוצתית.
בהדרכה, תקבלו מענה לשאלות הבאות:
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…
לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…
במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…
חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…