ילדים ובני נוער רבים סובלים מדימוי עצמי נמוך.
הרבה מהם מתחברים למסכים ונמנעים מאינטראקציה עם ילדים ובני נוער אחרים {
כך הם לא צריכים להתמודד עם הקושי שחווים.
אך ההימנעות מובילה אותם להישאר באותו המקום בדיוק והם גדלים והופכים
להיות  בוגרים עם דימוי עצמי נמוך אשר מונע מהם להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל הטמון בהם.

הפעילות הקבוצתית " אותיות שמות ודימוי עצמי" מצד אחד מעודדת אותם לאינטראקציה חברתית,
ומצד שני יוצרת הזדמנות שכל אחד יראה את עצמו באופן חיובי דרך עיניהם של אחרים.

מטרות פעילות "אותיות שמות ודימוי עצמי"

  • ליצור אינטראקציה חברתית ואפשרות להתחבר עם ילדים אחרים בני גילם.
  • לעודד ילדים ובני נוער למצוא תכונות חיוביות אצל אחרים.
  • להרגיל ילדים ובני נוער להקשיב לתכונות החיוביות אשר באים מפיהם של בני גילם בקונסטלציה קבוצתית.
  • להעמיק קשרי היכרות לחברות בין ילדים ובני נוער.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה  🙂

Recent Posts

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

4 ימים ago

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…

חודש 1 ago

המראה הפנימית – טכניקה לחיזוק הדימוי העצמי אצל ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…

2 חודשים ago

הגיבור/ה השקט/ה שבי – טכניקה פרטנית לילדים ובני נוער החווים ביישנות

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…

3 חודשים ago

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

4 חודשים ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

5 חודשים ago