מידי יום אני מנחה ילדים ובני נוער רבים…
אחד הנושאים שחוזרים על עצמם, הוא הקושי להבדיל בין עובדות לפרשנות והרגשות אשר נגזרים מהן.
ילדים ובני נוער רבים שרויים בפרשנות מעוותת היוצרת רגשות שמקשים על התפקוד שלהם בתחומים רבים בחייהם.
במקרים רבים, ללמד אותם לעשות סדר ולהקנות להם את היכולת שתסייע להם להבדיל בין פרשות לעובדות מאפשר
להם לראות את המציאות בעיניים מפוקחות יותר ולנהל את עולמם הרגשי מתוך מקום של שליטה על מחשבותיהם, רגשותיהם ותגובותיהם.
הטכניקה "המיכל שאני" מאפשרת לילדים ובני נוער להבדיל בין עובדות לפרשנות ולזהות את הקשר בין מחשבותיהם ובין
רגשותיהם כך שיוכלו להגיב לסיטואציות בהתאם ולקחת אחריות על האופן שבו הם מגיבים לסביבה.
מטרת פעילות "המיכל שאני"
בהצלחה 🙂
NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…
בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…
טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…
משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…
ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…