כיצד ניתן להפוך מטרה מעורפלת המוגדרת בהכללה למטרה מוחשית וברת השגה?

בהנחייה אנו פוגשים סוגים רבים של מונחים המגיעים אלינו עם מטרות שונות ומגוונות. יש מטרות, שבהתאם למודעות של המונחה, פשוט יותר להגדירן כמטרות מוחשיות ברות השגה, כמו למשל לעבור את מבחן הנהיגה בהצלחה לרדת 10 ק"ג ב-3 חודשים או להגמל מעישון.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

View Comments

  • אסתר - מאמנת נלפ ודמיון מודרך.-
    זה רעיון יפה, ליצור אפשרות לתקשורת וההעשרה בין מנחי נלפ לבין מטפלים אחרים , תודה.

  • הי דב,
    תבורך על הבלוג הנהדר הזה, עוד דרך נפלאה לקבל ממך טיפים ומידע מהידע העצום שיש לך.

  • תודה לך דב, על "המשנה הסדורה" שאתה חולק איתנו, תלמידיך, בנדיבות וברוחב לב.
    באהבה רבה והמון הערכה, חנה

Recent Posts

הגיבור/ה השקט/ה שבי – טכניקה פרטנית לילדים ובני נוער החווים ביישנות

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…

5 ימים ago

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

חודש 1 ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

2 חודשים ago

איך להדריך הורים על מנת להנגיש לילדיהם את האפשרות לקבל עזרה?

לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…

3 חודשים ago

המגן – פעילות קבוצתית עבור ילדים ונוער בעת מלחמה

במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…

4 חודשים ago

להעלים את המחשבות – פעילות פרטנית ילדים ונוער

חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…

5 חודשים ago