כיצד ניתן להפוך מטרה מעורפלת המוגדרת בהכללה למטרה מוחשית וברת השגה?
בהנחייה אנו פוגשים סוגים רבים של מונחים המגיעים אלינו עם מטרות שונות ומגוונות. יש מטרות, שבהתאם למודעות של המונחה, פשוט יותר להגדירן כמטרות מוחשיות ברות השגה, כמו למשל לעבור את מבחן הנהיגה בהצלחה לרדת 10 ק"ג ב-3 חודשים או להגמל מעישון.
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…
משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…
ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…
View Comments
אסתר - מאמנת נלפ ודמיון מודרך.-
זה רעיון יפה, ליצור אפשרות לתקשורת וההעשרה בין מנחי נלפ לבין מטפלים אחרים , תודה.
שלום אסתר,
ברוכה הבאה, ובהצלחה לכולנו
הי דב,
תבורך על הבלוג הנהדר הזה, עוד דרך נפלאה לקבל ממך טיפים ומידע מהידע העצום שיש לך.
תודה לך דב, על "המשנה הסדורה" שאתה חולק איתנו, תלמידיך, בנדיבות וברוחב לב.
באהבה רבה והמון הערכה, חנה