כיצד ניתן להפוך מטרה מעורפלת המוגדרת בהכללה למטרה מוחשית וברת השגה?

בהנחייה אנו פוגשים סוגים רבים של מונחים המגיעים אלינו עם מטרות שונות ומגוונות. יש מטרות, שבהתאם למודעות של המונחה, פשוט יותר להגדירן כמטרות מוחשיות ברות השגה, כמו למשל לעבור את מבחן הנהיגה בהצלחה לרדת 10 ק"ג ב-3 חודשים או להגמל מעישון.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

View Comments

  • אסתר - מאמנת נלפ ודמיון מודרך.-
    זה רעיון יפה, ליצור אפשרות לתקשורת וההעשרה בין מנחי נלפ לבין מטפלים אחרים , תודה.

  • הי דב,
    תבורך על הבלוג הנהדר הזה, עוד דרך נפלאה לקבל ממך טיפים ומידע מהידע העצום שיש לך.

  • תודה לך דב, על "המשנה הסדורה" שאתה חולק איתנו, תלמידיך, בנדיבות וברוחב לב.
    באהבה רבה והמון הערכה, חנה

Recent Posts

מדרג הלילה הבטוח" – פעילות פרטנית להתמודדות עם פחדים לפני השינה

בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…

4 ימים ago

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור

משבר רגשי בקרב ילדים ובני נוער בישראל 2025: כשבריאות הנפש נותרת מאחור מאת: דוב רויטמן,…

חודש 1 ago

המראה הפנימית – טכניקה לחיזוק הדימוי העצמי אצל ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים נאבקים בדימוי עצמי נמוך. הם מפרשים באופן שלילי תגובות של הסביבה,…

2 חודשים ago

הגיבור/ה השקט/ה שבי – טכניקה פרטנית לילדים ובני נוער החווים ביישנות

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…

3 חודשים ago

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

4 חודשים ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

5 חודשים ago