אחד האתגרים באימון, הנחיה וטיפול בילדים ובני נוער הוא הקושי שהם חווים בביטוי הרגשות.
אנו פוגשים ילדים עם אוצר רגשות מצומצם שאינו מאפשר להם לבטא את עצמם ולתת מענה למצוקות שהם חווים.
כשאנו שואלים אותם באופן ישיר, שאלות סביב נושא הרגשות, ילדים רבים מתקשים לענות ונתקלים עם התשובה הנפוצה "לא יודע".
הם מצד אחד חווים את הרגשות בתוכם, אך מצד שני מתקשים לתקשר ולשתף מה עובר עליהם. מעין ניתוק בין החוויה הרגשית לבין המודעות עליה.
ניתוק זה יוצר תהום אליה מתדרדרים ילדים ובני נוער רבים, אשר מגיעים אלינו נואשים, משום שהם לא מבינים מה עובר עליהם.
הפעילות "סיפור הרגשות" נועדה להעלות למודעות, של ילדים ובני נוער, אוצר של רגשות רלוונטים לנושא עליו הגיעו לעבוד איתנו.
ומעבר לשם של הרגשות השונים להעלות למודעות את העוצמות של הרגשות שנוכחים בחייהם וההקשר ביניהם.
מטרת הטכניקה " סיפור הרגשות " :
בהצלחה 🙂
בני נוער מוצאים את עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם נדרשת מהם תקשורת, תיאום ויכולת שיתוף…
בימים של חוסר ודאות, פחדים ואיומים חיצוניים , ילדים ובני נוער מרגישים לעיתים חסרי שליטה.…
NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…
בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…
טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…
View Comments
יופי של רעיון לעבודה