אותיות שמות ודימוי עצמי – פעילות קבוצתית

7 שנים ago

ילדים ובני נוער רבים סובלים מדימוי עצמי נמוך. הרבה מהם מתחברים למסכים ונמנעים מאינטראקציה עם ילדים ובני נוער אחרים {…

שיעור וירטואלי – איך לעזור לילדים הסובלים מאסטמה

7 שנים ago

על פי מחקרים שנערכו לאחרונה, כ- 7% מהילדים ובני הנוער סובלים מסאטמה בין גילאי 3 ל-17... ומהווה כ-20% מהסיבות לחיסורים…

"עץ הרגשות" – טכניקה פרטנית

7 שנים ago

אחד האתגרים המרכזיים, בהנחיית ילדים ובני נוער, הוא להצליח ליצור מרחב הנותן לגיטימציה לרגשות ומאפשר להם להתבטא בחופשיות. לא מעט…

"הגוף שלי ואני" – טכניקה פרטנית

7 שנים ago

בהגדרה מילונית, דימוי גוף הוא האופן שבו אנו תופסים וחווים את האסתטיקה ומידת המשיכה אל גופנו. דימוי גוף כולל את…

איך לעזור לילדים ובני נוער המתמודדים עם מוות בסביבה שלהם?

7 שנים ago

כאב, יגון, כעס, חוסר אונים הם רק חלק ממגוון הרגשות, שכולנו חווים, בעת מוות ופרידה מהעולם של  מי שקרוב אילנו.…

החצי שאני בוחר – טכניקה פרטנית

7 שנים ago

ביום יום אני פוגש ילדים ובני נוער רבים בקליניקה המביעים קשיים ואתגרים שונים. דבר המאפיין כמעט את כולם הוא עד…

מה קשור? – פעילות קבוצתית

7 שנים ago

ככל שהעולם מתקדם, כך גם ביצועם של פרוייקטים והשגת הצלחות מתחברים יותר ויותר עם שיתופי פעולה בין אנשים. ילדים ובני…

שיעור וירטואלי – איך לעזור לילדים ובני נוער הסובלים מדיסלקסיה?

7 שנים ago

לצד הפרעות קשב וריכוז, דיסלקציה היא אחת ההפרעות הנפוצות ביותר שאני רואה בקליניקה. ילדים סובלים ממנה קשות, וניתן להתרשם שהפרעה קוגניטיבית…

"עיצוב עולמי הפנימי" – טכניקה פרטנית

7 שנים ago

איך ניתן להמחיש מחשבה? איך ניתן להמחיש רגש? איך ניתן להעביר לילדים ובני נוער את קשרי הגומלין בין מחשבות, רגשות…

גשר הכוחות – פעילות קבוצתית

7 שנים ago

לעיתים, חשיבה מקורית ויצירתיות בפתרון בעיות, מתחילה בגבול קצה היכולת האישית ומשם רותמים את היצירתיות על מנת למצוא דרכים חדשות…