הפעילות הבאה נועדה לילדים הזקוקים לתרגל עבודת צוות על ידי עבודה משותפת עם אחרים במטרה לבצע פרוייקט קבוצתי.
מספר משתתפים בקבוצה: 4-12 משתתפים.
בחיים אנו נתקלים במצבים בהם אנו צריכים להשלים עם העובדה שללא עזרה מאחרים, יהיה מאתגר מאוד
עבורינו לבצע משימה כזו או אחרת….
ישנם ילדים שאין להם בעיה לעבוד בצוות, לשתף פעולה עם האחר, לקבל מרות או לחלופין להנהיג.
לעומת אחרים המתמודדים לבד ובכך חווים תסכול ולעיתים גם חוסר אונים.
אין הכוונה לתלות! אלא להיעזר באחר במטרה להתקדם לעבר ההצלחה.
לדוגמא: אם אדם המנסה לבנות בית לבד, אין ספק שבסוף הוא יצליח
במשימה אך במחיר של זמן עבודה ממושך ובמאמץ גדול.
לעומת זאת כאשר צוות שלם של אנשים מעורב במשימה
הוא יצליח לבנות את הבית, בפחות מאמץ ובזמן קצר יחסית.
כל אחד מהם מהווה חלק בפאזל ויכול להציע כישורים שונים ויכולות שונות,
כך שכולם ביחד וכל אחד לחוד תורמים להצלחת המשימה – בניית בית.
הפעילות הבאה טומנת בחובה שתי מטרות עיקריות:
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות – חלקם נסוגים ממצבים חברתיים, אחרים מתקשים לבטא את…
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…
לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…
במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…
חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…
View Comments
תודה דוב על התרגיל המעניין.
אני כבר חושבת איך אני משלבת אותו בעבודה עם מבוגרים בסדנאות תקשורת בינאישית.
כל טוב
יעל
הי דוב
הפעילות נראית לי במיוחד בעניין טו בשבט עם קבוצות קטנות של ילדים בתכנית קרב
אגב הקישור ל "שמחה לילד" ולשיר "כותונת הפסים" כל כך במקום