כל אדם הוא יחיד ומיוחד ביחס לאחרים. שוני יכול להתפס כמעמסה, כמקור לבושה והתבודדות או כמתנה יחודית ומיוחדת
שיש לכל אדם להעניק לקבוצות של יחידים שהוא משתייך אליהן. זה תלוי איך נבחר להסתכל על השונות.
ככל שנראה לילדינו את הערך והתרומה של השונות והיחודיות הם ילמדו לראות אותן מעלות חיוביות אשר תורמות לטובת הכלל, המוסיפות ומרחיבות את השקפת עולמם.
הפעילות הקבוצתית "כולנו אחד" באה לתת מקום ואפילו להדגיש את השוני גם בין אלו הנחשבים לדומים, ומדגישה את העושר שיש בתרומה של השונה אל הכלל.
ככל שילדינו ירבו להכיר בשונה יוכלו להרחיב את מפת עולמם, להכיר בהשקפות שונות, להבין את היחודיות שבהן, ללמוד לחלוק ולכבד את האחר וליצור תרבות שיח המכבדת את המשתתפים בה.
מטרות פעילות "כולנו אחד"
• להעלות למודעות את הדרך היחודית שבה כל אחד רואה את העולם.
• ליצור קבלה בסובלנות אל מול השונות באחר.
• לעודד שיח המאפשר דעות שונות ופתיחות להרחבת ושינוי דעות.
• ליצור גיבוש קבוצתי מהמקום של השונות וקבלת האחר.
בהצלחה 🙂
בני נוער מוצאים את עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם נדרשת מהם תקשורת, תיאום ויכולת שיתוף…
בימים של חוסר ודאות, פחדים ואיומים חיצוניים , ילדים ובני נוער מרגישים לעיתים חסרי שליטה.…
NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…
בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…
טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…
בשבועות האחרונים אני פוגש יותר ויותר ילדים שמתקשים להירדם – הפחדים מתגברים דווקא כשהאור כבה:…