"סולם הערכה העצמית" – פעילות פרטנית

ילדים ובני נוער רבים סובלים מדימוי והערכה עצמית נמוכים, אם כתוצאה מדברים שנאמרים להם ע"י הסביבה או כתוצאה של השוואות ו/או שלכות שהם עושים על עצמם.
מצבים אלו, של דימוי והערכה עצמית נמוכים, פוגעים באופן משמעותי בתפקוד היומיומי של אותם ילדים ובני נוער, וזה יכול להתבטא בדרכים שונות, חוסר תאבון, חוסר תפקוד בלימודים, התבודדות חברתית, טיקים, גמגום ועוד.

הפעילות "סולם הערכה העצמית", מאפשרת לילדים ובני נוער הסובלים מדימוי וערך עצמי נמוכים לשנות את מיקוד השליטה – ממיקוד חיצוני לפנימי – לקחת אחריות על המצב הרגשי שלהם ולנהל את מחשבותיהם על מנת להעלות את הדימוי וההערכה העצמית שלהם.

מטרת הפעילות "סולם הערכה העצמית"

  • להעלות למודעות איך המחשבות משפיעות על מצבם הרגשי וכתוצאה מכך על ההתנהלות שלהם .
  • לקבל אחריות על הרובד המחשבתי והרגשי על מנת ליצור שינוים התנהגותיים.
  • ליצור לעצמם דרך יחודית על מנת להעלות את הדימוי וההערכה עצמית שלהם.
  • להפוך לאקטיביים בתהליך השינוי אותו הם מבקשים ליצור.

חומרים:

  • גירים (במידה ואפשר לצייר על הרצפה)
  • חבלים

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה 🙂

קורס התמחות NLP בילדים ונוער -פרונטלי

אודות הקורס

קורס טיפול בטראומה בילדים ובני נוער

אודות הקורס

קורס התמחות NLP בילדים ונוער – מקוון

אודות הקורס

מבוא לדמיון מודרך ו-NLP

אודות הקורס