מידי יום אני מנחה ילדים ובני נוער רבים…
אחד הנושאים שחוזרים על עצמם, הוא הקושי להבדיל בין עובדות לפרשנות והרגשות אשר נגזרים מהן.
ילדים ובני נוער רבים שרויים בפרשנות מעוותת היוצרת רגשות שמקשים על התפקוד שלהם בתחומים רבים בחייהם.
במקרים רבים, ללמד אותם לעשות סדר ולהקנות להם את היכולת שתסייע להם להבדיל בין פרשות לעובדות מאפשר
להם לראות את המציאות בעיניים מפוקחות יותר ולנהל את עולמם הרגשי מתוך מקום של שליטה על מחשבותיהם, רגשותיהם ותגובותיהם.
הטכניקה “המיכל שאני” מאפשרת לילדים ובני נוער להבדיל בין עובדות לפרשנות ולזהות את הקשר בין מחשבותיהם ובין
רגשותיהם כך שיוכלו להגיב לסיטואציות בהתאם ולקחת אחריות על האופן שבו הם מגיבים לסביבה.
מטרת פעילות “המיכל שאני”
בהצלחה 🙂
ילדים ובני נוער רבים חווים כעס, יש כאלה שמביעים את כעסם בהתקפי כעס ויש מופנמים…
ילדים ובני נוער רבים חווים פחדים וחרדות לפני השינה ומאז ה-7.10 זה רק הולך וגובר.…
בייחוד בתקופות מאתגרות שבה המצב הבטחוני מעורער, ילדים רבים חווים חוויה של חרדת נטישה. חרדת…
הפרעה קומפולסיבית אובססיבית (OCD), חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. מחשבות אלו מכניסות ילדים ובני…
להיטים קרובות מגיעים ילדים צעירים לקליניקה לעבוד על קשיים רגשיים שהם חווים. תחילת העבודה איתם…
תקופה של מלחמה מביאה המון אי-וודאות וחששות, ילדים ובני נוער נתונים ללחץ רב ופעמים רבות…