תקופה לא פשוטה עוברת על כולנו. לאחר תקופה ארוכה, נדרשים הילדים ובני הנוער לחזור למסגרות כאשר רבים מהם מפוחדים ולחוצים בשל מגפת הקורונה ואי הוודאות הכרוכה בחזרה לשגרה.
מצב זה הופך כל חיכוך חברתי לנפיץ ביותר ועלול להביא לאלימות מילולית ופיזית. אלימות זו מהווה דרך לפריקת עומס רגשי, שזה דבר מבורך, אך ברגע שאותה פריקה לא מבוקרת ועלולה לפגוע במעורבים ובסביבה, הדבר הופך לבעייתי.
הטכניקה הקבוצתית, " כועסים ואח"כ מדברים ", מהווה הזדמנות ליצור מרחב קבוצתי מוגן בו ניתן להביא מצבים נפיצים בין חברי הקבוצה לדיאלוג, כמובן אחרי שנתנו מקום לרגשות "ופרקנו" אותם. דרך זו מאפשרת למשתתפי הקבוצה ללמוד להפריד בין הרבדים השונים של רגשות ושל התנהגות על ידי ההבנה שאף רגש לא בא על חשבון השני, ושרגשות לא נעימים לא מחייבים תגובה אלימה.
מטרות הטכניקה "כועסים ואח"כ מדברים"
בהצלחה :)
בעולם שמשתנה במהירות, בני נוער נדרשים לא רק לחלום – אלא גם לדעת איך להפוך…
בני נוער מוצאים את עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם נדרשת מהם תקשורת, תיאום ויכולת שיתוף…
בימים של חוסר ודאות, פחדים ואיומים חיצוניים , ילדים ובני נוער מרגישים לעיתים חסרי שליטה.…
NLP לילדים: טיפול בחרדות ופחדים בעולם דינמי ועתיר גירויים, ילדים חווים מגוון רחב של אתגרים…
בזמן האחרון אני פוגש יותר ויותר ילדים ובני נוער המתמודדים עם חרדות ותחושת חוסר שליטה.…
טיפול בטיקים אצל ילדים בעזרת NLP ודמיון מודרך – גישה מקצועית למטפלים טיקים מוטוריים וקוליים…